Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google Sign In
  • Create Account
Welcome to IB Survival
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Please browse through the links below for more information. How to download files | How to become VIP | How to contribute files | Questions

Parlez-vous le francais?

- - - - -

• Please log in to reply
302 replies to this topic

sarahlouise

sarahlouise
  • VIP
  • 147 posts
  • Local time: 08:47 AM
  • Exams: Nov 2012
  • Australia

Current mood: Fine

View PostGeekChloe, on Feb 24, 2012 - 14:56, said:

Je ferai mon orale sur l'effet de Nicolas Sarkozy sur les politiques françaises!
Et je suis aussi allée en France pendant un mois quelques années passées! Où es-tu venue?

Je suis desolee, je ne l'ai que vu maintenant! Moi, je suis allee a Paris! Et toi?

Advert

funny10sport

funny10sport
  • Members
  • Renowned
  • 63 posts
  • Local time: 05:47 PM
  • Exams: May 2013
  • Canada

Current mood: Starving
Salut tout le monde!
Je vais à un école francophone au Canada. Enfin, je prend le BI en francais alors tous mes cours et mes études sont faits en francais, (sauf pour l'anglais, bien sur :P)
Mon COI (Commentaire Orale Individuelle) vient tantôt, aye, je suis vraiment nerveuse! Je pense que je vais devenir folle! :panic:

Est-ce qu'il y a d'autres personnes ici qui prennent le BI en francais?

krakaton

krakaton
  • Members
  • Unknown
  • 44 posts
  • Local time: 04:17 AM
  • Exams: May 2013

Current mood: Amazed
Moi, je ne prends pas le BI en francais - mais un de mes amis le prend.
Mais bien, il y a deux mois j'ai fait mon COI d'anglais et j'ai recu 28/30. Donc, a mon avis, ton COI doit etre super!

Log In or Register
Register or login to IB Survival to hide some of the ads and gain access to additional features