Jump to content

Pratar du svenska?


stylusdef

Recommended Posts

Men de spansk- och franskspråkiga trådarna är för language B / ab.i :P . Ni som har svenska som modersmål behöver inte öva :P . Och jag är den enda eleven här som inte har Swedish A1 (troligen!)... Men ni kan hjälpa mig öva eftersom jag skriver Swedish B redan nu... :)

Jag har faktiskt just varit i Göteborg. Jag var där med min Swedish b grupp :D 5 pojkar och lärare. Svenska flickor ser mycket bättre ut än finska :D . Men de som var i IB-linjen var ganska hemska :<

Link to post
Share on other sites

Men de spansk- och franskspråkiga trådarna är för language B / ab.i :D . Ni som har svenska som modersmål behöver inte öva :P . Och jag är den enda eleven här som inte har Swedish A1 (troligen!)... Men ni kan hjälpa mig öva eftersom jag skriver Swedish B redan nu... :)

Jag har faktiskt just varit i Göteborg. Jag var där med min Swedish b grupp :D 5 pojkar och lärare. Svenska flickor ser mycket bättre ut än finska :) . Men de som var i IB-linjen var ganska hemska :<

IB i gbg har man hört endel om :/ Jag sökte dit och kom in, men jag ångrade min ansökan så fort jag varit på skolan...

Jag vill också åka på studieresa med språkgruppen... Hoppas på st. Petersburg till nästa år, men jag har en känsla av att det inte blir av :P

Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...